Kunstvakken in samenhang  - KIS 2

over dit programma
overeenkomsten | samenhang in de kunsten | transfer | modellen voor samenwerkingsrelaties
stap 1 | stap 2 | stap 3 | stap 4 | stap 5 | stap 6 | stap 7 |
routemodel | verhaalmodel | stermodel | centrummodel
subglobal5 link | subglobal5 link | subglobal5 link | subglobal5 link | subglobal5 link | subglobal5 link | subglobal5 link
subglobal6 link | subglobal6 link | subglobal6 link | subglobal6 link | subglobal6 link | subglobal6 link | subglobal6 link
SLO | Moet je doen | KIS 1

Stappenplan

stap 5: kies een model

Hoe wil je rond dit thema de kunstzinnige vakken in samenhang aanbieden?
Maak een keuze voor een van de vier modellen van KIS (scroll verder). Klik op
de afbeelding voor eventueel meer informatie.

stermodel
 
een kunstvak staat centraal, de andere
kunstvakken zijn ondersteunend
verhaalmodel  

kunstvakken aanbieden in de vorm
van een verhaal.


routemodel
 


De kunstvakken komen evenredig
aan bod.

 

centrummodel
 

De kinderen werken zelfstandig in
groepjes met een kunstvak naar
keuze.

About Us | Site Map | Privacy Policy | Contact Us | ©2003 S.L.O | Print liggend |