Kunstvakken in samenhang  - KIS 2

over dit programma
overeenkomsten | samenhang in de kunsten | transfer | modellen voor samenwerkingsrelaties
stap 1 | stap 2 | stap 3 | stap 4 | stap 5 | stap 6 | stap 7 |
routemodel | verhaalmodel | stermodel | centrummodel
subglobal5 link | subglobal5 link | subglobal5 link | subglobal5 link | subglobal5 link | subglobal5 link | subglobal5 link
subglobal6 link | subglobal6 link | subglobal6 link | subglobal6 link | subglobal6 link | subglobal6 link | subglobal6 link
SLO | Moet je doen | KIS 1

Stappenplan

stap 4: hoe ga ik het thema uitwerken ?

Neem die delen van de methode (uit de bibliotheek) die je nodig hebt en beoordeel
je gekozen lessen in zijn geheel. Bekijk vervolgens nog eens je brainstormweb en de
lessen die je hebt gevonden. Heb je al een idee welke kant je op wilt met je gekozen
thema? Probeer dit kort onder je web te formuleren. Vanaf dit moment ga je meer
gericht zoeken naar lessen en lesactiviteiten, die bij jouw invulling passen. Hou
daarbij ook rekening met de leerlijnen van je gekozen bouw.

Het uitgewerkte voorbeeld.
Bij de uitwerking van het thema Kasteel leggen we het accent op het Middeleeuwse
ridderkasteel en op het griezelige spookachtige kasteel. Vaak kom je al inventariserend
op een dergelijke uitwerking.





About Us | Site Map | Privacy Policy | Contact Us | ©2003 S.L.O | Print liggend |