Kunstvakken in samenhang  - KIS 2

over dit programma
overeenkomsten | samenhang in de kunsten | transfer | modellen voor samenwerkingsrelaties
stap 1 | stap 2 | stap 3 | stap 4 | stap 5 | stap 6 | stap 7 |
routemodel | verhaalmodel | stermodel | centrummodel
subglobal5 link | subglobal5 link | subglobal5 link | subglobal5 link | subglobal5 link | subglobal5 link | subglobal5 link
subglobal6 link | subglobal6 link | subglobal6 link | subglobal6 link | subglobal6 link | subglobal6 link | subglobal6 link
SLO | Moet je doen | KIS 1

Stappenplan

stap 1: waarover gaat het ?

Met behulp van dit programma kun je lesmateriaal bij elkaar zoeken als je op de
basisschool beeldend, muziek, drama of dans thematisch in samenhang wilt aan
bieden. Daarmee is nog niet alles gezegd:

•  je hoeft niet alles nieuw te ontwikkelen: we maken zoveel mogelijk gebruik van
   de lessen en de leerlijnen uit ‘Moet je doen'.
•  soms moet je de lessen een beetje aanpassen aan je gekozen thema.
   In voorbeeldlessen laten we zien hoe je dat kunt doen.
•  om de lessen inhoudelijk goed op elkaar af te stemmen, gebruik je soms
   maar een deel van een les, voeg je iets extra's toe of maak je een enkele
   keer een nieuwe les. In de voorbeeldlessen geven we daarvoor suggesties.
•  die lessen kun je op vier verschillende manier aan elkaar knopen: om dit op
   een slimme manier te doen die bij jou past en bij je groep, kun je kiezen uit
   vier modellen.


About Us | Site Map | Privacy Policy | Contact Us | ©2003 S.L.O | Print liggend |