E. vindt dit vervelende beelden.
Vooral het beginbeeld is irritant.
Ellen zit zich letterlijk te verbijten.laat zien dat ze het niks vindt.e lacht af en toe minachtend.
Over een kort fragment kan ze veel vertellen. Beeld\geluidverhouding voldoet niet.
Er is zelfs geen nieuwswaarde vanuit deze beelden te zien. Het komt niet to the point. Beeld en het verhaal is los en onlogisch. Slash in van beeld is niet nodig.Soort correctie achteraf.
E. heeft uitgesproken mening, ze denkt niet dat studenten dit hebben.
Zijn geen prettige beelden voor studenten.
Ook taaldialect kan beelden naar beneden halen.
In de beelden zat weinig context, beeld te direct. Beelden moeten autonoom zijn geen illustratie van de tekst moeten zijn . Er is niet goed over nagedacht.door de makers.
Bij beelden met kids in beeld begint ellen lichtjes te lachen. En zie meer interesse aan haar. Ze kijkt intensief
Jammer dat er beelden over een beeld gezet. Geef dan keuzes om iets zelf te volgen
Interactie zou een goede optie zijn.
Video is zeer uitnodigend voor kritiek. Dit mag, want het is bij een methode. Een student die dit uit zichzelf aanbiedt zal anders bekeken worden.
Talking headbeelden vindt Ellen zelfs storend.
Leerlingen in actie zijn interessanter en daar leer je zelf meer van
|